S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

POTŘEBUJETE PORADIT?

volejte +420 377 523 358
(po-pá 07.00 -16.00)

 

DOPRAVA A PLATBA

 
Možnosti platby 
Předem na účet 0 Kč
Hotově na pobočce 0 Kč
Dobírka 69 Kč
Dobírka-Slovensko 150 Kč
 
Možnosti dopravy 
Odběr na pobočce 0 Kč
DPD - do 1 000 Kč 190 Kč
DPD 
350 Kč
DPD-Slovensko - do 40 € 390 Kč
DPD-Slovensko 500 Kč
 

 


Obchodní podmínky » Reklamační řád
 

OBSAH:

1. Úvodní ustanovení

2. Odpovědnost za vady

3. Záruční doba

4. Uplatnění a vyřízení reklamace

 

 

1. Úvodní ustanovení

1.1.   Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek prodávajícího - společnosti AZURO spol. s r. o., IČ: 45358443, zapsaná u Krajského obchodního soudu v Plzni, oddíl C, vložka 1948. Místo podnikání (adresa provozovny) v Plzni, Žlutická 9, PSČ 323 00 (dále jen Prodávající) provozujícího internetový obchod www.hotovereklamy.cz (dále jen e-obchod) a popisuje, jak postupovat při reklamaci zboží pořízeného od prodávajícího.

1.2.   Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami (dále jen OP) ještě před objednáním zboží.

1.3.   Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem.

1.4.   Prodávající ke každému zakoupenému zboží vystaví fakturu - daňový doklad se všemi potřebnými údaji pro uplatnění záruky.

nahoru

2. Odpovědnost za vady

2.1.   Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, vady způsobené nevhodným způsobem ošetření, neodbornou montáží, jakož i vady způsobené kupujícím po převzetí zboží.

2.2.   Kupující nemá právo uplatnit reklamaci na vady, na které byl prodávajícím v době uzavření kupní smlouvy upozorněn (např. zlevněné zboží z výprodeje) a za které dostal patřičnou slevu.  

2.3.   Nárok na uplatnění záruky zaniká:

a) nenahlášení zjevných vad při převzetí zboží,

b) poškozením zboží v případě vlastní přepravy,

c) používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají přirozenému prostředí (vlhkost, chemické a mechanické vlivy, povětrnostní podmínky atp.),

d) neodbornou montáží, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním náležité péče o zboží,

e) poškozením zboží nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s všeobecnými zásadami, technickými normami nebo bezpečnostními předpisy platnými na území České republiky,

f) nekvalitní přípravou podkladů (nerovnost stěn a podlah) pro řádnou realizaci montáže,

g) uplynutím záruční doby

nahoru 

3. Záruční doba

3.1.   U spotřebitele, který je fyzickou osobou činí u spotřebního zboží záruční doba 24 měsíců. Spotřební zboží e-obchod nenabízí a nedodává. Pouze informativní údaj.

3.2.   U kupujícího, který nakupuje výrobky a jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, činí záruční doba 6 měsíců a začíná dnem převzetí zboží kupujícím.

nahoru 

4. Uplatnění a vyřízení reklamace

4.1.   Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění vady. Učiní tak  písemně, elektronickou poštou e-mailem, pomocí formuláře pro uplatnění reklamace nebo osobně v provozovně prodávajícího.

4.2.   Místem pro uplatnění reklamace, jak písemně, e-mailem nebo osobně, je provozovna prodávajícího AZURO s.r.o., Žlutická 9, 323 00 Plzeň, e-mail: e-shop@azuro.cz, tel: +420 377 523 358, provozní doba: od 09.00 do 16.00 (v pátek do 15.00) .

4.3.   Kupující může vadné zboží na reklamaci zaslat přepravní službou na adresu provozovny prodávajícího (článek 4.2.). Reklamované zboží musí být důkladně zabezpečeno, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození, balík by měl obsahovat: reklamované zboží (včetně kompletního příslušenství), kopii nákupního dokladu, podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zejm. zpáteční adresa a tel. číslo), ideálně na reklamačním listě. 

4.4.   Je-li reklamovaná vada prodávajícím uznaná a odstranitelná, má kupující právo na:

a) bezplatné, včasné a řádné odstranění vady (oprava),

b) dodání nové věci bez vad (pouze u dosud nepoužitého zboží),

c) přiměřenou slevu z kupní ceny.

4.5.   Je-li reklamovaná vada prodávajícím uznaná ale neodstranitelná, má kupující právo na:

a) dodání nové věci bez vad,

b) přiměřenou slevu z kupní ceny,

c) odstoupení od smlouvy.

4.6.   Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

4.7.   Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

4.8.   Reklamaci včetně odstranění vady prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Lhůtu 30 dnů je možné po uplatnění reklamace prodloužit po domluvě s kupujícím – takové prodloužení nesmí být na dobu neurčitou nebo nepřiměřeně dlouhou.

4.9.   Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován, a to e mailem bezprostředně po přijetí reklamace (v případě osobního uplatnění je předáno ihned); dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, potvrzení o provedení opravy a době trvání reklamace, případně odůvodnění zamítnutí reklamace.

4.10. Kupující má právo na úhradu nutných nákladů (zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží), které mu vznikly v souvislosti s uplatněním oprávněných práv z odpovědnosti za vady a byly vynaloženy skutečně a účelně.  

4.11. Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace. 

4.12. V případě, že se kupující domnívá, že byla jakýmkoli způsobem poškozena nebo krácena jeho práva, může k řešení sporu využít institut mimosoudního řešení spotřebitelského sporu (www.coi.cz + formulář pro podání návrhu na: https://adr.coi.cz/cs).

FORMULÁŘ PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE

TISKOPIS PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE

 

 
ZmQwMj